Veelgestelde Vragen (FAQ)
Website: https://lampenboetiek.nl
Bedrijfsnaam: FD E-Commerce
Zaken doen als: Lampenboetiek
Handelsregistratienummer: 92575188
BTW-nummer: NL866104094B01
Adres: Keizersgracht 520 H, Amsterdam, Noord Holland 1017 EK, Netherlands
Telefoon: +31 617884263
E-mailadres: support@lampenboetiek.nl
Openingstijden: (maandag t/m vrijdag), 08:00 - 19:00 uur, (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam)
1. Verzending en levering
V: Naar welke landen verzenden jullie?
A: Wij verzendenenkel binnen Nederland en België.
V: Hoeveel kost de verzending?
A: Alle bestellingen worden verzondenworden gratis geleverd, ongeacht de grootte of het gewicht.
V: Hoe lang duurt de levering?
A:
-
Verwerking: 2–3werkdagen (maandag t/m vrijdag)
-
Verzending: 8–11werkdagen (maandag t/m vrijdag)
V: Kan ik mijn bestelling volgen?
A: Ja. Nadat uw bestelling is verzondenU ontvangt een Track & Trace-nummer per e-mail. U kunt uw zending ook volgen via onze Order Tracking-pagina.
V: Wat moet ik doen als mijn pakket kwijt is of niet is afgeleverd?
A: Te volgen stappen:
-
Controleer het afleveradres
-
Vraag het aan buren of familieleden
-
Neem contact op met de vervoerder met het Track & Trace-nummer
-
Als het pakket officieel verloren is, neem dan contact op met support@lampenboetiek.nl voor vervanging of terugbetaling
V: Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
A: Adreswijzigingen zijn alleen mogelijkvoordat de verwerking begintNeem direct contact met ons op via support@lampenboetiek.nl
V: Bieden jullie expresverzending aan?
A: Momenteel verzenden we alleen met standaardlevering. Voor dringende vragen kunt u contact opnemen met support@lampenboetiek.nl
2. Retourneren en restituties
V: Accepteert u retourzendingen?
A: Ja, retourzendingen worden geaccepteerdbinnen 14werkdagen (maandag t/m vrijdag)van levering.
V: Hoe retourneer ik een product?
A: Retourzendingen moeten worden verzondenper post naar:
Keizersgracht 520 H, Amsterdam, Noord-Holland 1017 EK, Netherlands
Contactpersoon: support@lampenboetiek.nl voor retourinstructies en een retourlabel.
V: In welke staat moet het geretourneerde artikel verkeren?
A: Items moetenongebruikt zijn, in de originele verpakking, met aangehechte labels.
V: Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
A:
- Defect of defectjuiste items:geen kosten
-
Verandering van gedachten of verkeerde maat: klant betaaltretour verzendkosten
V: Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
A: Terugbetalingen worden binnen 24 uur verwerkt.7werkdagen (maandag t/m vrijdag)nadat het geretourneerde artikel is ontvangen en geïnspecteerd.
V: Kan ik een product ruilen?
A: Ja, na goedkeuring van uwonze terugkeer, kunt u eennieuwe ordevoor degewenste item.
V: Kunnen sommige artikelen niet worden geretourneerd?
A: Ja,op maat gemaakte producten, uitverkoopartikelen of artikelen die als niet-retourneerbaar zijn gemarkeerdkunnen niet worden geretourneerd.
3. Betaling en prijzen
V: Welke betaalmethoden accepteren jullie?
A: Visa, Mastercard, Maestro, American Express, iDEAL, Google Pay, Shop Pay, Klarna.
V: Zijn de prijzen inclusief belasting?
A: Ja, alle prijzen ininsluitenVAT.
V: Is online betalen veilig?
A: Ja. Betalingen zijn beschermd.met behulp vanSSL-coderingen voldoen aanPCI-DSS-normen.
V: Kan ik in termijnen betalen?
A: Ja, betaaloptieis zoalsKlarnainstallatie toestaanent-betalingen.
4. Garantie en productondersteuning
V: Zit er garantie op uw producten?
A: Ja, alle producten hebbenen een12 maanden garantiede omslagg fabricagefouten of materiaalfouten.
V: Hoe kan ik garantie claimen?
A: Contact support@lampenboetiek.nl met:
-
Bestelnummer
-
Omschrijving van het defect
-
Foto's/video's indien van toepassing
V: Welke rechtsmiddelen gelden er onder de garantie?
A: Afhankelijk van de situatie zullen werepareren, vervangen of terugbetalenhet product.
V: Wordt schade door ongelukken of verkeerd gebruik gedekt door de garantie?
A: Nee, het dekt alleendefecten tijdens normaal gebruik.
5. Professionele installatie en montage
V: Bieden jullie ook installatiediensten aan?
A: Ja, professionele installatie is beschikbaar voor in aanmerking komende productenin Nederland en België.
V: Hoe boek ik een installatie?
A: Contact support@lampenboetiek.nl of bel +31 617884263 vóór of op het moment van aankoop.
V: Wat houdt de installatie in?
A: Uitpakken, monteren, installeren volgens de instructies van de fabrikant, testen en verwijderen van de verpakking. Elektrische bedrading buiten de standaardaansluitingen.ons isniet inbegrepen.
V: Zijn er kosten verbonden aan de installatie?
A: Ja, de kosten zijn afhankelijk van het producttype en de complexiteit. De kosten zijn bevestigd.vóór het boeken.
6. Annulering en wijziging van bestellingen
V: Kan ik mijn bestelling annuleren?
A: Bestellingen kunnen worden geannuleerdgeleidbinnen 12 uurzo nietnog niet verwerkt.
V: Kan ik mijn bestelling wijzigen?
A: Wijzigingen moeten worden aangevraagdbinnenin 12 uur aankoop.
7. Productverzorging en -onderhoud
V: Hoe onderhoud ik mijn verlichtingsproducten?
A:
-
Gebruik een zachte, droge doek voor het reinigen
-
Vermijd agressieve chemicaliën of schurende materialen
-
Volg de instructies van de fabrikant voor het vervangen en gebruiken van de lamp
V: Kan ik de producten buiten installeren?
A: Alleen productengespecificeerd als geschikt voor buitengebruikkan buiten worden geïnstalleerd.
8. Juridisch & Privacy
V: Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
A: Ja, wij voldoen aanEU AVGen de Nederlandse privacywetgeving. Uw gegevens worden gebruiktalleen voor orderverwerking, communicatie en wettelijke naleving.
V: Wat zijn mijn consumentenrechten?
A: U heeft het recht om:
-
Retourneer producten binnen 14werkdagen (maandag t/m vrijdag)
-
Ontvang duidelijke en nauwkeurige productinformatie
- Garantie claimen bij gebreken
9. Klantenservice
V: Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
A:
- Telefoon: +31 617884263
- E-mailadres: support@lampenboetiek.nl
-
Openingstijden: (maandag t/m vrijdag), 08:00 - 19:00 uur, (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam)
V: Hoe snel reageert u?
A: Alle vragen zijn welkomndledbinnen 24–48 uurtijdens het zakendoendagen.
10. Aanvullende informatie
V: Kan ik speciale instructies voor mijn bestelling opgeven?
A: Ja, u kunt tijdens het afrekenen opmerkingen toevoegen over de bezorg- of installatie-instructies.
V: Hoe blijf ik op de hoogte van promoties?
A: Schrijf u in voor onze nieuwsbrief.