Website: https://lampenboetiek.nl/

Bedrijfsnaam: FD E-Commerce

Zaken doen als: Lampenboetiek

Handelsregistratienummer: 92575188

BTW-nummer: NL866104094B01

Adres: Keizersgracht 520 H, Amsterdam, Noord Holland 1017 EK, Netherlands

Telefoon: +31 617884263

E-mailadres: support@lampenboetiek.nl

Openingstijden:(maandag t/m vrijdag), 08:00 - 19:00 uur, (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam)

Ingangsdatum: 11 oktober 2025

1. Inleiding

Bij Lampenboetiek streven we ernaar om:hoogwaardige verlichtingsproductendie voldoen aan de verwachtingen van de klant.
Dit garantiebeleid garandeertduidelijkheid, transparantie en beschermingvoor zowel onze klanten als ons bedrijf.

Het legt uit:

  • Producten die onder de garantie vallen
  • Garantieperiode en uitsluitingen
  • Procedures voor het claimen van garantie
  • Rechten en verantwoordelijkheden van de klant

2. Garantiedekking

Omslagenproductiefouten En materiële foutenin verlichtingsproducten bij normaal gebruik.

  1. Garantie dekt niet:
  • Schade veroorzaakt door onjuiste installatie of gebruik
  • Ongelukken, vallen, water- of brandschade
  • Ongeautoriseerde reparaties of wijzigingen
  • Normale slijtage (lampen, batterijen, enz.)

3. Garantieperiode

  • Standaardgarantie: 12 maanden vanaf de leveringsdatum
  • Om een garantieclaim te valideren, is een aankoopbewijs of factuur vereist

Borgy is niet overdraagbaar en geldt alleen voor de oorspronkelijke koper

4. Hoe u een garantie claimt

Om garantie te claimen:

Neem direct contact op met onze klantenservice:

Voorzien:

  • Bestelnummer
  • Omschrijving van het defect
  • Foto's of video's die het probleem laten zien (indien van toepassing)

Ons team wIk zal de claim beoordelen en indien nodig instructies geven voor het retourneren van het product.

5. Garantiemaatregelen

Afhankelijk van het defect en de beschikbaarheid van het product kan Lampenboetiek:

  • Reparatiehet product zonder kosten
  • Vervangenhet product met hetzelfde of een gelijkwaardig artikel
  • Terugbetalingde aankoopprijs indien reparatie of vervanging niet haalbaar is

6. Verzending voor garantieclaims

  • De retourzending van defecte artikelen wordt gedekt door Lampenboetiek
  • Klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten als de garantieclaim niet wordt gedekt (bijvoorbeeld schade door verkeerd gebruik)
  • Producten moeten, indien mogelijk, in de originele verpakking worden geretourneerd

7. Uitsluitingen en niet-gedekte items

De garantie doetniet bedekken:

  • Cosmetische schade (krassen, verkleuringen, deuken)
  • Verbruiksartikelen (gloeilampen, batterijen, zekeringen)
  • Schade door externe factoren (water, brand, stroomstoten)
  • Producten die door onbevoegde partijen zijn aangepast of gerepareerd

8. Beperkingen van aansprakelijkheid

  • SpeerDe garantie is beperkt tot reparatie, vervanging of terugbetaling
  • Lampenboetiek is niet aansprakelijk voor indirecte of gevolgschade
  • De garantie geldt niet voor gebruiksverlies, installatiekosten of andere incidentele schade.

9. Uitgebreide garantie-opties

  • Klanten kunnen uitgeschakeld zijnoptionele verlengde garanties op bepaalde producten
  • Algemene voorwaarden voor exteGaranties worden verstrekt bij aankoop

10. Productregistratie

  • Klanten worden aangemoedigd omhun producten registrerenonline om garantieclaims te stroomlijnen
  • Registratie helpt bijaankoopdatum volgenen in aanmerking komen voor garantiediensten

11. Garantieoverdracht

  • Garantie isniet-overdraagbaaren is alleen van toepassing op de oorspronkelijke koper
  • Ongeautoriseerde overdracht van garantierechten maakt de dekking ongeldig

12. Verantwoordelijkheden van de klant

Om de garantiedekking te behouden:

  • Volg de installatie- en gebruiksinstructies
  • Bewaar het aankoopbewijs of de factuur
  • Notify Lampenboetiek immediately of defects

13. Wettelijke rechten

  • Klanten behoudenwettelijke rechtenonder de Nederlandse en EU-consumentenwetgeving, naast de garantie
  • Onze garantie vult deze rechten aan en doetde wettelijke bescherming niet beperken

14. Garantiegeschillenbeslechting

  • Als er een garantiegeschil ontstaat, moeten klanten eerst contact opnemen met support@lampenboetiek.nl
  • Onopgeloste problemen kunnen be geëscaleerd onder Nederlands recht en EU-consumentenbeschermingsregelgeving

15. Updates van het garantiebeleid

Lampenboetiek kan dit beleid bijwerken om rekening te houden met:

  • Regelgevende wijzigingen
  • Updates van productlijnen of garantieprocedures
  • Operationele verbeteringen

Denieuwste versieis altijd beschikbaar op onze website